De filialen zijn weer geopend (op afspraak!)! Ook geven we keukenadvies op afstand of komen we bij jou thuis. Bekijk hier hoe we dit doen.

Hoe gaat Keukenloods.nl om met het de huidige omstandigheden? Zo zorgen we voor jullie en onze gezondheid.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.


Bezoek aan onze winkels

Onze winkels zijn weer geopend op afspraak! Een afspraak maken? Dat kan, ga direct naar onze afspraakpagina. Let op: het is erg druk met het maken van afspraken in onze showrooms. Onze adviseurs nemen z.s.m. contact met je op om je wensen te bespreken. 

Afspraak maken

Er zijn een tal van mogelijkheden om een afspraak plaats te laten vinden. Naast een bezoek aan de showroom, kunnen onze adviseurs ook bij jou thuis langskomen! (Uiteraard houden we ons aan alle richtlijnen van het RIVM). Liever een advies op afstand? Door middel van (video)bellen kunnen we je te woord staan. Wil je hierover meer informatie? Kijk op onze afspraak pagina. 

 

Apparatuur nodig?
Geen probleem. Onze webshop is geopend en wij kunnen de apparatuur blijven bezorgen. Heb je een vraag? Het online verkoop team staat voor je klaar. Schroom niet om contact op te nemen. 

 

Bezorging aan huis

Al onze klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Heb je hierover vragen dan kun je contact met ons opnemen. Onze bezorgers houden zich aan de voorschriften en brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen is helaas niet mogelijk. 

 

Afhalen

Afhalen is sinds 10 februari weer mogelijk! Een artikel bij jou in de buurt afhalen? Neem vooraf contact op met het filiaal om de afhaaldatum + tijd te bespreken. Let op: afhalen kan (op zijn vroegst) 4 uur na het plaatsen van de bestelling. Vooraf betalen is verplicht. 

 

Informatie over jouw nieuwe keuken

Gelukkig blijft het mogelijk om keukens in te meten, leveren en monteren. Hierbij staat jouw gezondheid en die van onze medewerkers centraal. We verzoeken je daarom om alle RIVM-maatregelen te respecteren. Heb je een vraag over jouw keuken? Je kunt de status van je keuken via de orderstatus bekijken of neem contact op met het filiaal.

 

Update
Voor het laatste nieuws omtrent jouw bestelling bij Keukenloods.nl kijk dan op de orderstatus pagina.

 

Tenslotte

We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.

 

Met vriendelijke groet,
Directie Keukenloods.nl

KLEMKO 005005

  • 005005 KLEMKO
3 a 4 werkdagen
Indien voorradig bij de leverancier
337,50
Onze klantenservice is open tot 22:00 uur
Op zoek naar een goede
Top Deal?
Bekijk de deals
005005

KLEMKO 005005

337,50
  • Gratis bezorging
  • 2 jaar fabrieksgarantie
  • Montage ook 's avonds en in het weekend
  • Je oude apparaat gratis mee retour

Artikelomschrijving

KLEMKO Siena COB-LED set. Kantelbaar. Inclusief LED-driver.

Productinformatie

Typenr005005
MerkKLEMKO
Kleur-
Vermogen5x3,3 Watt
Extra infoKlemko Siena COB-LED set
Extra infoVerstelbaar
Vragen over de 005005?
Bel: 0226-355340

Bel mij voor meer informatie

Specificaties

De informatie bij dit product komt van de site van KLEMKO om je te informeren.
Wij kunnen de juistheid en/of volledigheid echter niet garanderen.

Reviews

Er zijn op dit moment nog geen reviews voor dit product!

Plaats een review

Vraag & antwoord

Er zijn nog geen vragen gesteld, stel hier je vraag!

Stel je vraag

Garantie

Je krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie en service op de 'KLEMKO 005005' als je deze bij Keukenloods.nl koopt. Dit is hetzelfde als bij een winkel met een fysieke showroom. In de garantieperiode wordt het product hersteld door de fabrikant/importeur. Ook winkels met een eigen technische dienst geven de storingen in de garantieperiode vaak door aan de fabrikant. Keukenloods.nl neemt een actieve rol in de begeleiding van garantiegevallen. Om niet onnodig de servicedienst in te schakelen, adviseren wij jou bij gebreken in eerste instantie contact met onze klantenservice op te nemen. Wellicht is het probleem ook al telefonisch te verhelpen en anders hebben de medewerkers de juiste telefoonnummers en (e-mail)adressen van de servicedienst. Je ontvangt op de 'KLEMKO 005005' 2 jaar fabrieksgarantie.

Bezorgen

Bezorgen is, tenzij anders vermeld, GRATIS op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden.

Oude apparatuur
Indien van tevoren aangegeven wordt bij de bezorging het oude apparaat, mits losgekoppeld en klaargezet, meegenomen.

Aflevering
De goederen worden binnen bezorgd mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij toegankelijk is zonder trappen. Koelkasten en fornuizen breder dan 60 centimeter worden naast de vrachtwagen gelost. De klant dient zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning. De afleveringsplaats en datum worden in overleg afgesproken. Een uitgestelde levering is mogelijk tot maximaal 1 jaar na de opdracht. Wij leveren uitsluitend Nederlandse modellen.

Bezorgafspraak
Het annuleren van een afspraak dient minimaal 48 uur van tevoren aan ons te worden gemeld. Ben je op de afgesproken dag niet thuis als de chauffeur er is? Dan wordt een nieuwe afspraak gemaakt. Hiervoor worden €30,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Betaling
Alle vermelde prijzen zijn incl. 21% btw
Wij vragen geen aanbetaling bij een bestelling.
Betalen kan via onze mobiele *PIN aan de chauffeur bij aflevering. Betalen via bank of giro is mogelijk mits deze betalingen bij ons zijn bijgeschreven vòòr aflevering. *PIN: Let op! Je kunt maximaal €2250,- pinnen, tenzij anders met jouw bank afgesproken.

Factuur
Bij levering ontvang je de factuur.

Afhalen

Je kunt je bestelling ook afhalen in ons magazijn in Opmeer. Deze is elke werkdag en op zaterdag geopend van 8.00 tot 16.00 uur. Je kunt hier pinnen, contant betalen is niet mogelijk.

Keukenloods.nl BV
De veken 330
1716 KJ Opmeer

Uiteraard kun je je bestelling ook in één van onze filialen afhalen, je dient dan wel bij je bestelling aan te geven in welk filiaal. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling in het gekozen filiaal gereed staat.