Lees hier alles over de voorzorgsmaatregelen die wij hebben getroffen.

Hoe gaat Keukenloods.nl om met het de huidige omstandigheden? Zo zorgen we voor jullie en onze gezondheid.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd.

1. Bezoek aan onze winkels
Je blijft van harte welkom in onze winkels. Wel vragen wij om je begrip voor de nodige voorzorgsmaatregelen die we hebben getroffen en die we ook van jou vragen. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.

Welke extra voorzorgsmaatregelen nemen wij?
- Onze medewerkers geven je geen hand en houden gepaste afstand. Het advies is 1,5 meter.
- We monitoren de gezondheid van al onze medewerkers. Iedereen met (lichte) klachten blijft thuis.
- In al onze winkels bieden we desinfecterende handgel aan en we wassen onze handen met grote regelmaat.
- We maken onze winkels extra vaak schoon.
- Onze medewerkers dragen (zoveel als mogelijk) een mondkapje.

Wat vragen we van jou?
- De voorschriften van RIVM te respecteren.
- Regelmatig handen wassen bij bezoek aan onze winkels.
- Onze winkel niet bezoeken bij klachten die horen bij het virus 
(klachten als hoesten, koorts, niezen, keelklachten).
- Kom maximaal met 2 personen per huishouden.
- Wij verzoeken je dringend, om in onze winkels een mondkapje te dragen. 
Wanneer je deze niet zelf mee hebt zullen wij die voor je verzorgen.
- Bij klachten een reeds gemaakte afspraak met ons te verzetten.

Reguliere openingstijden
Het kan zijn dat sommige winkels aangepaste openingstijden hebben (bijvoorbeeld omdat we te weinig collega’s hebben die je van dienst kunnen zijn). De laatste informatie hierover vind je altijd op onze website.

Open op afspraak
Wij bieden je ook de mogelijkheid een afspraak te maken op een tijdstip wanneer het jou uitkomt. Je kunt contact opnemen met één van onze vestigingen of eenvoudig zelf de afspraak plannen op onze website.

2. Bezoek aan huis voor inmeten, leveren & monteren
Al onze klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Heb je nog geen bericht van ons ontvangen of heb je vragen dan kun je contact met ons opnemen.

Onze bezorgers brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen aan de deur is tijdelijk helaas niet mogelijk.

3. Update
Voor het laatste nieuws omtrent jouw bestelling bij Keukenloods.nl kijk dan op onze voorzorgsmaatregelen update pagina

Tenslotte
We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.

Met vriendelijke groet,

Directie Keukenloods.nl

Afhalen & bezorgen

  1. Bezorgen
  2. Betalen
  3. Afhalen
  4. Orderstatus

BEZORGEN

Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn op werkdagen en op zaterdag GRATIS, tenzij anders vermeld. Dit geldt voor elk afleveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor bezorging in België rekenen wij 20 euro bezorgkosten.

24-uurs service

Bij levering in België is 24-uurs service helaas niet mogelijk. Neem contact op met een van onze medewerkers om de mogelijkheden voor levering in België te bespreken (0226-355340).

Bezorgen normaal

Bezorgen kan in Nederland (de Waddeneilanden in overleg) en België. De goederen worden binnen bezorgd door onze eigen bezorgdienst mits het in de doos door de deur kan en de ruimte vrij toegankelijk is (zonder trappen). Je dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning. De afleveringsplaats en datum worden in overleg afgesproken, tenzij je zelf al een bezorgdag en tijdvak hebt aangegeven. Je ontvangt van ons een link om je bestelling te volgen. Een door jou uitgestelde levering is mogelijk tot maximaal 1 jaar na opdracht. Onze apparatuur is speciaal geproduceerd voor de Nederlandse markt.

Bezorgafspraak annuleren

Als een afspraak niet door kan gaan, moet je dit minimaal 48 uur van te voren aan ons melden. Als je klachten hebt zoals hoesten en/of verkoudheid vragen wij je de afspraak te verzetten. Komt onze chauffeur langs terwijl je niet thuis bent? Dan moet je een nieuwe afspraak maken. Hiervoor worden €40,- extra bezorgkosten in rekening gebracht.

Bezorgen op hoogte

Indien apparaten niet in de lift passen of indien er geen lift aanwezig is geldt er een toeslag op de bezorging.
 

De kosten voor het naar boven leveren zijn als volgt:
1 tot 2 apparaten € 15,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)
3 tot 5 apparaten € 30,- (tot maximaal 4 verdiepingen hoog)

Deze kosten worden automatisch toegepast bij het aanvinken van het vakje: "extra bezorging".

Apparaten worden tot en met de 4e verdieping via de trap omhoog gebracht indien deze vrij begaanbaar is. Met uitzondering van fornuizen groter dan 70 cm, side by side koelkasten en Smeg koelkasten groter dan 96 cm (waaronder de FAB28, FAB30, FAB32 en FAB50). Deze apparaten kunnen met een verhuislift naar boven worden gebracht. Let op: bezorging op hoogte is niet beschikbaar op zaterdag en niet in België.

Er zijn een aantal voorwaarden aan de verhuislift verbonden:

  • De bestelling kan op de gewenste verdieping door een raam en/of openslaande deuren.
  • Deze doorgang is makkelijk te bereiken door onze lift. Denk hierbij aan een steiger, container of andere obstakels die de doorgang kunnen belemmeren
  • De bezorgers hebben de ruimte om 1,5 meter afstand te houden.
  • De meerprijs van de inzet van deze lift is €129,- in Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden
  • Lift leveringen kunnen nooit op dezelfde dag of de volgende dag worden geleverd, deze worden in overleg met jou ingepland.
  • Indien liftlevering nodig is, of je twijfelt of het nodig is, kun je contact opnemen met onze verkoopafdeling op 0226-355340, deze kosten worden namelijk niet automatisch verrekend in het totaalbedrag dat je online afrekent.
 

De bestelling zal binnen 5 werkdagen worden afgeleverd vanaf het moment dat jouw bestelling compleet is gemeld. De inzet van deze externe liftwagen zal nauwkeurig worden afgestemd door onze planners met de bezorgservice. Deze extra bezorgservice geldt alleen voor leveringen op verdieping waar het niet mogelijk is om goederen via de trap of bestaande lift omhoog te brengen.

LET OP: Wanneer je niet kiest voor "extra bezorging op een etage" en het blijkt dat er geen lift aanwezig is, wordt een apparaat dus echt alleen op de begane grond bezorgd!
 

Oude apparaat retour

Het oude apparaat kan worden meegenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen:

  • Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven
  • Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat *(Dus: een koelkast voor een koelkast)
  • Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan.
  • De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen SVP)
  • Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.
 

Bezorgen kleine artikelen

Kleine artikelen (zoals bv. koolstoffilters, greeplijsten, onderbouw afzuigkappen, kranen, zeeppompjes, spoelbakken etc.) versturen wij standaard per post (PostNL). Je dient dan het openstaande bedrag van tevoren naar ons over te maken.

Verpakkingsmateriaal

Het verpakkingsmateriaal wordt bij een standaard bezorging niet retour genomen.


Uiteraard kun je ook bij aflevering betalen. Kies dan voor betalen per pin bij aflevering in het bestelproces of neem contact op met 0226-355340.Onze bankgegevens vind je hieronder en worden nogmaals in de orderbevestiging genoemd. Zodra het artikel verzonden is ontvang je per email een track and trace code en link waar je je bestelling kunt volgen. Indien je niet thuis bent zal PostNL zijn standaard niet thuis procedures hanteren.

BETALEN

Betalen kan op verschillende manieren: online betalen via iDeal, betalen door middel van AfterPay, betalen bij aflevering met pin en betalen via bank of giro. Bij betalen via bank graag altijd o.v.v. jouw klantnummer op onze bankrekening (IBAN): NL98 ABNA 0473 1891 43 overmaken. Indien je het bedrag zelf overmaakt en de betaling niet bij ons zichtbaar is op het moment van levering, kan er helaas niet geleverd worden.

Pinnen

Let op! Elke rekeninghouder kan een maximum bedrag pinnen. Je kunt hiervoor het beste even informeren bij jouw bank.

Factuur

Bij levering krijg je de factuur.

AFHALEN

Uiteraard kun je jouw apparatuur ook bij ons magazijn afhalen. Je kunt hier pinnen, contant betalen is niet mogelijk.

Magazijn Opmeer

De veken 330
1716 KJ Opmeer

 

Maandag t/m zaterdag: van 8.00 uur tot 16.00 uur

Afhalen Keukenloods Winkels

Je kunt op afspraak ook in één van onze winkels afhalen. Klik op de onderstaande winkels voor openingstijden:

ORDERSTATUS

Volg jouw bestelling via de orderstatus:
Klik hier om jouw orderstatus te bekijken