FAQ
Hier vindt je de meest gestelde vragen, klik op de vraag voor een antwoord.
Betaal ik bezorgkosten als ik mijn bestelling kom afhalen? Nee, vanzelfsprekend betaal je bij het zelf ophalen van de apparatuur geen bezorgkosten.
Bezorgen jullie ook bij mij binnen? Wij bezorgen inderdaad bij jou binnen mits:
- De apparatuur in doos naar binnen kan.
- Ruimte moet toegankelijk zijn met een steekwagen.
- Uitgezonderd zijn: koelkasten en fornuizen breder dan 70cm.
Hebben jullie een showroom? Ja, wij hebben winkels in
Alkmaar,
Almere,
Amsterdam Zuid Oost,
Breda,
Drunen,
Eindhoven,
Gaanderen,
Nederweert,
Roosendaal,
Rotterdam,
Tilburg,
Utrecht,
Veendam,
Waddinxveen,
Zaandam en
Zwaag waar je een grote collectie van onze producten kunt bekijken. Voor meer informatie over adres en openingstijden kun je op de desbetreffende winkel klikken.
Hoe is de garantie geregeld? Uiteraard heb je bij Keukenloods.nl ook recht op garantie. Hoe dit werkt kan je vinden op:
GarantieHoe kan ik bestellen? Op verschillende plekken op onze site staan winkelwagen icoontjes. Als je hier op klikt komt het product in je winkelwagen. Hierna kun je de weergegeven stappen in de winkelwagen volgen om je gegevens op te geven, de bezorging te kiezen en af te rekenen.
Hoe kan ik betalen? Betalen kan op verschillende manieren: online betalen via iDeal, betalen door middel van Riverty(AfterPay) en in België betalen via Bancontact / Mister cash, Meer informatie over de verschillende betalingsmogelijkheden vind je
hier.
Hoe werkt het reviewsysteem van Keukenloods? Hoe ons reviewsysteem werkt leggen we
hier uit.
Is het ook mogelijk om een inbouw apparaat te laten monteren (inbouwen)? Ja, het is mogelijk om apparatuur voor een meerprijs te laten monteren door een vakkundig monteur. Er zijn echter wel een aantal voorwaarden, deze kun je
hier lezen.
Kan ik een bestelling annuleren? Een door jou geplaatste bestelling op de webwinkel van Keukenloods.nl kan kosteloos en zonder opgaaf van reden geannuleerd worden.
Kan ik mijn aankoop omruilen of retourneren? Je hebt het recht binnen 14 dagen na ontvangst de aankoop om te ruilen of te herroepen. Hoe dit werkt kan je vinden op:
AnnulerenKan ik mijn bestelling ook afhalen? Uiteraard kun je jouw apparatuur ook bij ons magazijn afhalen. Je kunt hier pinnen, contant betalen is niet mogelijk.
Magazijn Opmeer
De veken 330
1716 KJ Opmeer
Maandag t/m zaterdag: van 8.00 uur tot 16.00 uur
Kan ik ook betalen bij levering? Ja, je kunt betalen bij levering doormiddel van de mobiele pinautomaat van de bezorger. Of je kunt achteraf betalen met Riverty (Afterpay) of afhalen (alleen betalen via PIN). Meer informatie over de verschillende betalingsmogelijkheden vind je
hierKan ik op een andere manier bestellen dan via internet? Natuurlijk, het is mogelijk je bestelling per e-mail door te geven via mail adres
[email protected] of telefonisch op nummer 0226-355340
Leveren jullie ook in Belgie? Levering in het Nederlandstalige gedeelte in Belgie is meestal geen enkel probleem. Informeer bij de medewerkers of in jouw postcodegebied geleverd wordt. Bel +31 (0)226-355340.
Nemen jullie mijn oude apparaat mee retour bij levering van de nieuwe? Ja dat kan. Mits het van tevoren is aangegeven, het apparaat buiten de woning staat en de slangen en snoeren zijn verwijderd. Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd.
Waar kan ik terecht met eventuele klachten of suggesties? Heb je een klacht of ben je niet tevreden over onze producten of diensten? Alvast onze excuses hiervoor. Soms gaat het bij ons ook wel eens fout. Uiteraard lossen wij dit graag zo snel mogelijk voor je op.
Hoe werkt het?
Vul het formulier in je orderstatus in, (je ontvangt direct een ontvangstbevestiging) of bel 0226-355340 (en kies voor optie 2 in het telefoonmenu. In de avond en in het weekend is de serviceafdeling gesloten. Op werkdagen is de serviceafdeling bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur). Per telefoon helpen wij je direct en via het formulier geven wij binnen 1 à 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Mocht jouw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kun je je wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel via "www.sgc.nl" of je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het "Europees ODR Platform".
Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.
Wat zijn de bezorgkosten? De bezorgkosten zijn GRATIS, tenzij anders vermeld, op elk leveradres binnen Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden.
Zijn de vermelde prijzen op de website inclusief BTW? Ja, alle vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.