Informatie: ons coronabeleid en schaarste in de markt.

Informatie: ons coronabeleid en schaarste in de markt.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.

Schaarste en leveringsproblemen
Wellicht heb je het in het nieuws al voorbij zien komen, maar diverse grondstoffen (o.a. hout) worden steeds schaarser en hierdoor stijgen de prijzen. Ook is er een tekort aan computerchips. Onze leveranciers (van keukens en apparatuur) hebben hier helaas ook mee te maken. Verder is de Europese vraag enorm gegroeid terwijl de productiecapaciteit door de coronamaatregelen en tekorten van grondstoffen is gedaald.

Ons advies: heb je binnenkort apparatuur of een keuken nodig? Bestel snel om leverproblemen en prijsverhogingen te voorkomen. Wij gaan onze uiterste best doen om de bestelling snel en voor de beste prijs bij jou te bezorgen! Voor advies en vragen staat ons verkoopteam online voor je klaar. 

Onze winkels en webshop zijn geopend!
Onze winkels zijn geopend. Langskomen? Wij verzoeken je vooraf een afspraak te maken zodat je er zeker van bent dat wij alle tijd voor je hebben om je goed te informeren. Hier vind je onze afspraakpagina waar je een datum en voorkeurstijd kunt aangeven. Onze adviseurs nemen z.s.m. contact met je op om je wensen te bespreken en de datum/tijd te bevestigen. Uiteraard is onze webshop 24/7 geopend en kunnen wij je bestelling indien voorradig snel thuis bezorgen.
 
Bezorging aan huis en afhalen
Onze bezorgers houden zich aan de voorschriften en brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen is helaas niet mogelijk. Afhalen in een van onze filialen is ook een mogelijkheid. 

Informatie over jouw nieuwe keuken
Gelukkig blijft het mogelijk om keukens in te meten, leveren en monteren. Heb je een vraag over jouw keuken? Je kunt de status van je keuken via de orderstatus bekijken of contact opnemen met het filiaal.
 
Tenslotte
We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid.
 
Met vriendelijke groet,
Directie Keukenloods.nl

 

Montagehulp

Vakkundige installatie

Wanneer je een apparaat aanschaft bij Keukenloods.nl kun je gebruikmaken van de voordelige montageservice van onze partner inbouw-specialisten. Lees hier de voorwaarden:

Onze montagepartners monteren alle standaard apparaten die zich in een woning op de begane grond bevinden. Montage van apparaten op een etage is alleen mogelijk in overleg met de serviceafdeling en tegen een meerprijs van € 15,- (met uitzondering van eiland afzuigkappen en vlakschermkappen).

Dekkingsgebied
Onze montagepartner monteert in Nederland, behalve op de Waddeneilanden en in een deel van België  (West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg). Eventuele uitzonderingen kunnen alleen in overleg met de klantenservice worden afgesproken.

Vervanging apparatuur
De montageservice van onze montagepartners bestaan uit het vervangen van apparaten, dus zonder aanpassingen van kasten o.i.d. Aanpassingen zijn, tegen meerprijs, mogelijk na overleg met de montageteams.

Kosten
Montagekosten zijn € 99,- voor het eerste apparaat en € 65,- voor elk extra apparaat, tenzij anders vermeld.

Kosten aansluitmateriaal
De eventueel aanvullende kosten van het aansluitmateriaal, worden in overleg met het montagebedrijf, apart in rekening gebracht.

Oude apparaat en verpakkingsmateriaal retour
Het oude apparaat en het verpakkingsafval van het nieuwe apparaat wordt door de monteur(s) meegenomen.

Planning
Zodra je order bij ons compleet is, word je gebeld voor een afspraak. Indien je niet aanwezig bent of niet bereikbaar, ontvang je een email om zelf met onze montagepartner te bellen voor een afspraak. De montage wordt binnen 2 weken ingepland nadat er telefonisch contact is geweest.

Betaling
Betalingen kunnen vooraf worden gedaan per bankoverboeking. Ook kan rechtstreeks aan de monteur worden betaald. Bij voorkeur wordt de betaling voldaan via het mobiele pinapparaat van de monteur.

Afmelding
Wanneer de montage om welke reden dan ook niet plaats kan vinden moet dat 24 uur voor aanvang van de afspraak gemeld worden. Indien niet aan deze voorwaarde wordt voldaan zal er een bedrag van €50,- in rekening worden gebracht bij de klant.