Hoe gaat Keukenloods.nl om met de huidige omstandigheden? Zo zorgen we voor jullie en onze gezondheid.

Hoe gaat Keukenloods.nl om met de huidige omstandigheden? Zo zorgen we voor jullie en onze gezondheid.

De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat we het virus indammen.


Bezoek aan onze winkels

Onze winkels zijn weer geopend op afspraak! Een afspraak maken? Dat kan, ga direct naar onze afspraakpagina. Let op: het is erg druk met het maken van afspraken in onze showrooms. Onze adviseurs nemen (na het invullen van het afspraakformulier) z.s.m. contact met je op om je wensen te bespreken en de datum/tijd te bespreken.
 

Apparatuur nodig?
Geen probleem. Onze webshop is geopend en wij kunnen de apparatuur blijven bezorgen. Heb je een vraag? Het online verkoop team staat voor je klaar. Schroom niet om contact op te nemen. 

 

Bezorging aan huis

Al onze klanten worden hierover persoonlijk geïnformeerd. Heb je hierover vragen dan kun je contact met ons opnemen. Onze bezorgers houden zich aan de voorschriften en brengen je bestelling tot aan de voordeur. Contant betalen is helaas niet mogelijk. 

 

Afhalen

Afhalen is sinds 10 februari weer mogelijk! Een artikel bij jou in de buurt afhalen? Neem vooraf contact op met het filiaal om de afhaaldatum + tijd te bespreken. Let op: afhalen kan (op zijn vroegst) 4 uur na het plaatsen van de bestelling. Vooraf betalen is verplicht. 

 

Informatie over jouw nieuwe keuken

Gelukkig blijft het mogelijk om keukens in te meten, leveren en monteren. Hierbij staat jouw gezondheid en die van onze medewerkers centraal. We verzoeken je daarom om alle RIVM-maatregelen te respecteren. Heb je een vraag over jouw keuken? Je kunt de status van je keuken via de orderstatus bekijken of neem contact op met het filiaal.

 

Update
Voor het laatste nieuws omtrent jouw bestelling bij Keukenloods.nl kijk dan op de orderstatus pagina.

 

Tenslotte

We danken je voor je begrip en medewerking en wensen jou en iedereen om je heen een goede gezondheid. Laten we goed op elkaar letten.

 

Met vriendelijke groet,
Directie Keukenloods.nl

Montagehulp

Vakkundige installatie

Wanneer je een apparaat aanschaft bij Keukenloods.nl kun je gebruikmaken van de voordelige montageservice van onze partner inbouw-specialisten. Lees hier de voorwaarden:

Onze montagepartners monteren alle standaard apparaten die zich in een woning op de begane grond bevinden. Montage van apparaten op een etage is alleen mogelijk in overleg met de serviceafdeling en tegen een meerprijs van € 15,- (met uitzondering van eiland afzuigkappen en vlakschermkappen).

Extra tijden
Uniek in Nederland: ook montage in de avond, zaterdag of zondag mogelijk.

Dekkingsgebied
Onze montagepartner monteert in Nederland, behalve op de Waddeneilanden en in een deel van België  (West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Limburg). Eventuele uitzonderingen kunnen alleen in overleg met de klantenservice worden afgesproken.

Vervanging apparatuur
De montageservice van onze montagepartners bestaan uit het vervangen van apparaten, dus zonder aanpassingen van kasten o.i.d. Aanpassingen zijn, tegen meerprijs, mogelijk na overleg met de montageteams.

Kosten
Montagekosten zijn € 99,- voor het eerste apparaat en € 65,- voor elk extra apparaat, tenzij anders vermeld.

Kosten aansluitmateriaal
De eventueel aanvullende kosten van het aansluitmateriaal, worden in overleg met het montagebedrijf, apart in rekening gebracht.

Oude apparaat en verpakkingsmateriaal retour
Het oude apparaat en het verpakkingsafval van het nieuwe apparaat wordt door de monteur(s) meegenomen.

Planning
Zodra je order bij ons compleet is, word je gebeld voor een afspraak. Indien je niet aanwezig bent of niet bereikbaar, ontvang je een email om zelf met onze montagepartner te bellen voor een afspraak. De montage wordt binnen 2 weken ingepland nadat er telefonisch contact is geweest.

Betaling
Betalingen kunnen vooraf worden gedaan per bankoverboeking. Ook kan rechtstreeks aan de monteur worden betaald. Bij voorkeur wordt de betaling voldaan via het mobiele pinapparaat van de monteur.

Afmelding
Wanneer de montage om welke reden dan ook niet plaats kan vinden moet dat 24 uur voor aanvang van de afspraak gemeld worden. Indien niet aan deze voorwaarde wordt voldaan zal er een bedrag van €50,- in rekening worden gebracht bij de klant.